HURTIG MORGENMAD - BANANPANDEKAGE

DUBAI MARINA

IMG_8465Her bor vi!
Mange har spurgt hvor og hvordan der ser ud hvor vi bor, her i Dubai. Så jeg tænkte at jeg ville vise lidt af vores ydmyg hjem 🙂 Først og fremmest, har vi har været utroligt heldige med den lejlighed vi bor i, og at gå fra at bo 3-4 personer i en 2 værelses lejlighed i Valby med københavner badeværelse, til at bo her, er som en drøm der er gået i opfyldelse. Vi bor i Dubai Marina, i den ‘nye’ del af Dubai, omkring 30-40 min fra lufthavnen. Lejligheden ligger dejlig tæt på havet, og hvis man kigger rigtig godt efter, kan man rent faktisk se havet og Atlantis Hotellet fra vores altaner. Men marina udsigten, det er den der tæller for os. Og nøj hvor er det bare lækkert! Til lejligheden hører der også et SKØNT poolområde med, med den fedeste ‘infinity-pool’ og det tager sølle 5-10 min at gå ned til standen.

Jeg elsker at bo her og det er ikke kun på grund af vores lejlighed, men også selve området. Vi gik rent faktisk målrettet efter en lejlighed i Marinaen lige da vi kom hertil, da der er sp meget liv her. Allerede på 2. dagen var vi ude og se på lejligheder, da vi virkelig havde gjort os selv den kæmpe tjeneste, at researche inden vi tog afsted – og det gav virkelig pote. Den lejlighed vi bor i nu, var rent faktisk den aller første lejlighed vi var ude at se på og bød allerede på den samme dag. Vi fortryder bestemt ikke vores hurtige valg, og andre vi har snakket med det om hernede har været ude at se på op imod 40 lejligheder (?!?) før de fandt en, som de var tilfredse med. Så vi kan virkelig se os selv heldige med vores boligsitutation og vi nyder at have mere plads. 2 soveværelser, 2 badeværelser og 1 toilet, samt stue og 2 altaner er meget plads for to mennesker, men når vi har familie og venner på besøg, vil vi gerne have muligheden for at de kan sove her.
I området ligger også en masse restauranter, barer, hoteller mm, så det kunne ikke være meget bedre. Jeg prøver at få taget nogle billeder, samt få stablet nogle indlæg på benene omkring de steder vi går ud og spiser, går i byen og på stranden. Så følg endelig med 🙂 🙂

IMG_8444IMG_8447IMG_8449IMG_8452IMG_8456IMG_8463IMG_8467IMG_8471

Jeg klager bestemt ikke 😉 😉

(//English: Dubai Marina – this is where we live. Some of you might be wondering of where and how we are living here in Dubai, so I made this post to show you some of our wonderful apartment and pool area. I feel so lucky that this is my home. 5-10 minutes from the beach, close to bars and restaurants. It almost couldn’t be better, especially the Marina view is incredible and if you look out from one of our balconies you can actually see the ocean and the Atlantis Hotel at the Palm. I am not complaining! ;)//)